روحانی: سبک مغزهایی که منطقه را نمی‌شناسند نمی‌دانند استقلال برای مردم چقدر مهم است
روحانی: سبک مغزهایی که منطقه را نمی‌شناسند نمی‌دانند استقلال برای مردم چقدر مهم است
رئیس جمهور گفت: سال ۹۷ ترامپ به رهبران اروپایی گفته بود که شما ۳ ماه صبر کنید، جمهوری اسلامی دیگر وجود ندارد و تمام می‌شود! این‌هایی که سبک مغز هستند و منطقه را نمی‌شناسند نمی‌دانند استقلال برای مردم چقدر مهم است. کمتر کشوری در منطقه هست که سایه ظلم و ستم آن‌ها را ندیده باشند.

به گزارش صبح دنا ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی امروز در «آئین بهره‌برداری از طرح‌های صنعت آب برق استان تهران» در پاکدشت گفت: امروز بعد از ۲ سال از شدیدترین تحریم‌ها علیه ایران مردم دلاورانه مقاومت می‌کنند.

وی افزود: سال ۹۷ ترامپ به رهبران اروپایی گفته بود که شما ۳ ماه صبر کنید، جمهوری اسلامی دیگر وجود ندارد و تمام می‌شود! این‌هایی که سبک مغز هستند و منطقه را نمی‌شناسند نمی‌دانند استقلال برای مردم چقدر مهم است. کمتر کشوری در منطقه هست که سایه ظلم و ستم آن‌ها را ندیده باشند.

رئیس جمهور تصریح کرد: در آستانه انتخابات مهم و ملی هستیم؛ این‌انتخابات بر قدرت ملی تاثیرگذار است؛ اگر اشکالی می‌بینید یا ممکن است برخی مسیر را اشتباه رفته باشند، بیایید پای صندوق. وی ادامه داد: باید برای مردم شرح دهیم که در این شرایط مشکل چگونه همه دست به دست هم دادند. ازین تفکرات کودکانه باید فاصله گرفت؛ برخی می‌گویند فلان طرح را نباید گفت که دولت محبوب می‌شود! دولت جز خدمت به مردم مسئولیت دیگری ندارد. روحانی اظهار داشت: ۷ میلیون نفر در دولت تدبیر و امید در روستا‌ها تحت پوشش آب آشامیدنی سالم پایدار قرار گرفتند و تا پایان دولت ۳ میلیون نفر دیگر تحت پوشش قرار می‌گیرند یعنی ۱۰میلیون نفر.

  • تهیه و تنظیم خبر :
  • منبع خبر : اصلاحات نیوز