جوان دهدشتی خطاب به سید محمد موحد به راستی چه کسی هزینه های شکست های متوالی خویش را میپردازد
جوان دهدشتی خطاب به سید محمد موحد به راستی چه کسی هزینه های شکست های متوالی خویش را میپردازد
به عنوان برادر کوچک شما توصیه میکنم به اظهارات مشاوران خویش توجه نفرمائید و با حضور در فرمانداری کهگیلویه انصراف خویش را تقدیم وزارت کشور کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای سید محّمد موحد “سلام علیکم

احترامأ، بارها جریانات دلسوز واقعی کهگیلویه اهم از سیاسی،فرهنگی،ورزشی،اجتماعی،چپ،راست،مسجدی،بازاری ،کهگیلویه به شما متذکر شدن جهت عدم حضور حضرتعالی در انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه ی کهگیلویه.
با نهایت تاسف و تاثر حضرتعالی توجه نکردید به این دلسوزان و اندیشمندان واقعی این دیار
و با صدور بیانیه ای و با حضور در فرمانداری کهگیلویه و فارغ از تبعات و آسیب های اجتماعی سیاسی،فرهنگی متعدد در مجلس شورای اسلامی نام نویسی و ثبت نام کرديد.
متاسفانه شما حتی به وجدان خویش هم رجوع نکردید!
جناب اقای موحد؛به راستی چه کسی هزینه های شکست های متوالی و سنگین خویش را میپردازد.
تمام کسانی که شما را به مضحک گرفتن و شما را مورد استقبال باطلی قرار دادن به نیکی میدانند که مردم از حضور شما خوشبین نیستند و از حضور شما بغرنج و به شدت بدبین هستند با توجه به اعمال و کردار گذشته، شما.
تاریخ کهگیلویه گواهی میدهد که وقتی شما نماینده مجلس شورای اسلامی حوزه‌ ی کهگیلویه بودید
و دولت های توانمند و خدمتگذار با منابع و امکانات و مصالح عظیم در آن سالها انتخاب اکثریت مردم بودن و حضور شما به عنوان موکل مردم نتوانستیتد هیچ خیر و برکتی عاید این مردم کنید
شک و تردید نفرمائید ” مردم به نیکی آگاهند و تاریخ کهگیلویه گواهی میدهد در پیشگاه حضرت حق که شما چگونه امکانات ،منافع،مصالح، و خدمات دولت که تقدیم مردمان این دیار شده بود به تاراج برد.
نمی دانم در تجزیه و تحلیلات تخیلی شما به چه نقطه عطفی رسيداي که این چنین ذوق زده،و خوشبین هستی که مردم با شما پیمان ميبندند
ایمان دارم که آحاد و اقشار مختلف جامعه با تحقیق و تفحص فراوان با حضور شما در این رویداد سیاسی قويأ مخالفن

مردم سؤالات متعددی دارند:
در پروسه ای زمانی که موکل مردم بوديد با منابع و منافع و مصالح غنی این دیار چه کرده ای؟
مردم ميگويمد با کارخانه سیمان دهدشت چکار کرده‌ای؟
مردم میگویند پول پروژه های امور عمرانی زمان خویش دقیقا صرف کدام پروژه ها شد؟
و بسیاری سؤالات متعدد که شما از آن ها فراری هستید”
به حضور شما ميرسانم که مردم میگویند حضور محّمد موحد در رویداد سیاسی فقط صرفا موجبات نزاع،نفاق،فقر و تنگدستی را فراهم خواهد کرد

به عنوان برادر کوچیک شما توصیه میکنم به اظهارات مشاوران خویش توجه نفرمائید و با حضور در فرمانداری کهگیلویه انصراف خویش را تقدیم وزارت کشور کنید.

و در آخر ؛تمام کسانی که از شما به دروغ و اغراق دفاع میکنند و سینه چاک شما هستند می بایست در پیشگاه حضرت حق جوابگویی این مردم ولایی باشید

و سلام علیکم و رحمت الله برکاته

بهروزنرمابى