اقامه نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی
اقامه نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی
ستاد نمازجمعه تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد نماز جمعه این هفته تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش صبح دنا به نقل از خبرگزاری مهر، رهبر انقلاب اسلامی جمعه (۲۷ دی ماه) و در چهلمین سالگرد اولین نماز جمعه‌ای که به‌امامت ایشان برگزار شد، نماز جمعه این هفته را اقامه خواهند کرد.

ستاد نماز جمعه تهران با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعلام این خبر گفت: در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در طلیعه گام دوم انقلاب، نماز جمعه این هفته به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و با حضور پر شور مردم بصیر و انقلابی در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و ملت مؤمن و سرافراز ایران اسلامی بار دیگر صحنه‌هایی از همبستگی، شکوه و عظمت خود را به نمایش خواهند گذاشت.

محمد باقر پیش نمازی رئیس ستاد اقامه نماز جمعه تهران نیز امروز در گفتگویی گفت: وسایل نقلیه عمومی که طبق روال هر هفته نمازگزاران را از میادین اصلی شهر و مساجد به مصلی تهران منتقل می‌کردند، فردا یک ساعت زودتر نسبت به هر هفته آغاز به کار خواهند کرد.

همچنین سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت پیرامون محدودیت‌های ترافیکی نماز جمعه این هفته تهران، اعلام کرد: از ساعت ۲۴ امشب بحث ممنوعیت توقف در معابر اطراف مصلی تهران را خواهیم داشت به همین خاطر توصیه می‌کنم به هیچ عنوان همشهریان و هم‌وطنان گرامی در اطراف مصلی تهران و خیابان‌هایی که در این محدوده هستند پارک نکنند.

این نماز جمعه، ۲۴۵ اُمین نماز جمعه‌ای است که به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.