رهبر انقلاب: حمله آمریکا به حشدالشعبی عراق را به شدت محکوم می کنیم
رهبر انقلاب: حمله آمریکا به حشدالشعبی عراق را به شدت محکوم می کنیم
رهبر معظم انقلاب حمله آمریکا به حشدالشعبی عراق را به شدت محکوم کردند. ایشان تاکید کردند: حالا نکته‌ی قابل توجه این است که وقتی از این حوادث برای آمریکایی‌ها پیش می‌آید –ملاحظه میکنید در بغداد و سراسر عراق هیجان ضدآمریکایی چقدر است– باز آن جناب توییت کرده که ما این را از چشم ایران می‌بینیم و پاسخ ایران را خواهیم داد. اوّلاً غلط میکنید؛ ثانیاً منطقی باشید، که نیستید. مردم کشورهای این منطقه از آمریکا متنفرند. شما آمریکایی‌ها در عراق و افغانستان جنایت کردید و آدم کشتید.

به گزارش صبح دنا؛ رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار پرستاران گفتند: ملاحظه کنید [آمریکایی‌ها] در عراق و سوریه چه میکنند. انتقام داعش را از حشدالشعبی دارند میگیرند.

حشدالشعبی چون داعش را –که اینها ساخته و پرداخته کرده بودند– زمین‌گیر و ازاله کرد، حالا دارند انتقام میگیرند.

بنده و دولت و ملت ایران بشدت این خباثت آمریکا را محکوم میکنیم.

حالا نکته‌ی قابل توجه این است که وقتی از این حوادث برای آمریکایی‌ها پیش می‌آید –ملاحظه میکنید در بغداد و سراسر عراق هیجان ضدآمریکایی چقدر است– باز آن جناب توییت کرده که ما این را از چشم ایران می‌بینیم و پاسخ ایران را خواهیم داد.

اوّلاً غلط میکنید؛ ثانیاً منطقی باشید، که نیستید. مردم کشورهای این منطقه از آمریکا متنفرند. شما آمریکایی‌ها در عراق و افغانستان جنایت کردید و آدم کشتید.

مردم عراق و سوریه و افعانستان از آمریکایی‌ها متنفرند و این تنفر یک جایی بیرون میزند.

لازمه‌ی حرکت سیاسی و امنیتی که آمریکا در منطقه میکند، همین نفرت است.

جمهوری اسلامی اگر تصمیم بگیرد با کشوری معارضه و مبارزه کند، صریح این کار را میکند.

ما به منافع و مصالح کشور و ملتمان پایبندیم؛ به عزت و پیشرفت و عظمت ملت ایران بشدت پایبندیم و هر کس اینها را تهدید کند، بدون هیچ ملاحظه‌ای با او روبه‌رو میشویم و ضربه‌ی خود را وارد میکنیم. ۹۸/۱۰/۱۱