جوابیه ای بر یادداشتی با عنوان«زارعی نماد اخلاق سیاسی استان»
جوابیه ای بر یادداشتی با عنوان«زارعی نماد اخلاق سیاسی استان»

با عرض ادب و احترام به شما برادر گرامی آقای صالحی، در ابتدا مشتاقم از شما سوالی بپرسم که جنابعالی مخاطبانتان را چه فرض کرده‌اید؟ باور کنید آقای صالحی مخاطبان شما از شهر و دیار دیگری نیامده‌اند تا شما هر سفسطه‌ و مغلطه‌ای را که دوست داشتید به خوردشان بدهید. مخاطبان شما و خوانندگان مطلب […]

با عرض ادب و احترام به شما برادر گرامی آقای صالحی، در ابتدا مشتاقم از شما سوالی بپرسم که جنابعالی مخاطبانتان را چه فرض کرده‌اید؟
باور کنید آقای صالحی مخاطبان شما از شهر و دیار دیگری نیامده‌اند تا شما هر سفسطه‌ و مغلطه‌ای را که دوست داشتید به خوردشان بدهید.
مخاطبان شما و خوانندگان مطلب غیرواقع بینانه‌ی شما از همین دیار بویراحمد و دنا هستند و همه چیز را در دوران هشت ساله‌ی منصب‌داری آقای حاج زارعی به چشم خود دیده‌اند و با ادراکشان لمس کرده‌اند. شما در مهمترین قسمت مطلب خویش در جایی با قاطعیت گفته‌اید آقای حاج زارعی تمام وقت خویش را برای مطالبه‌ی موکلینش «مردم» گذاشته است!!!
اما جناب صالحی در پاسخ به سخن اغراق آمیز شما باید بگویم. در این نوشتار کاری به دهها و صدها مطالبه‌ی مردمی از جناب حاج زارعی که هیچ گاه برآورده نشده، ندارم. بلکه می‌خواهم به مهمترین مطالبه‌ی مردم حوزه‌ی بویراحمد و دنا در طول چهار سال گذشته اشاره کنم که از نماینده‌ی حوزه‌ی انتخابیه‌شان آقای زارعی انتظار داشتند ولی هیچ وقت برآورده نشد.
هم من و هم مردم بویراحمد و دنا و هم تمام مردم ایران هیچ گاه سقوط هواپیمای مسافربری آسمان ATR212 پرواز شماره۳۷۰۴ خطوط هوایی یاسوج-تهران در ارتفاعات دنا را فراموش نخواهیم کرد.
آقای صالحی یادتان می‌آید در همان روزهای اولیه و حتی چند مدت بعد از وقوع آن حادثه‌ی اندوهبار بر همگان معلوم گشت بی‌مسئولیتی عده ای از مقامات هوایی کشور باعث شده بود هم زمان با آن شرایط نامساعد جوی در ارتفاعات دنا اجازه‌ی پرواز به هواپیمای فرودگاه یاسوج بدهند و آن غم بزرگ را نصیب مردم استان و کل کشور ایران کنند؟؟
پس در همین راستا جمعی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفتند وزیر راه و شهرسازی اسبق را استیضاح کنند که درس عبرتی شود برای دیگر مسئولان تا مردمان میهن عزیزمان به قیمت بی‌مسئولیتی و بی‌توجهی آنها جان شیرینشان را از دست ندهند و دیگر خانواده‌ای داغ دار نشود.
حال روز استیضاح فرا رسید تا نمایندگان حوزه‌ی جنوب و دیگر شهرها به دفاع از مطالبه‌ی به حق مردم بویراحمد و دنا بپردازند و خواستار استیضاح وزیر راه و شهرسازی شوند. حال در این میان همگان می‌پنداشتند وقتی نمایندگان شهرهای دیگر این چنین از مطالبه‌ی مردم بویراحمد و دنا دفاع می‌کنند وقتی نوبت به آقای حاج زارعی برسد غوغا به پا خواهد کرد! در عرصه‌ی مطالبه‌گری برای مردمی که در خانه ی ملت وکیلشان شده است… اما حدس و گمان‌ها درست از آب در نیامد چون هنگام سخنرانی وزیر راه و شهرسازی سابق وقتی که ایشان داشتند از خود و مقامات ارشد هواپیمایی کشور دفاع می‌کردند، یک لحظه برای تایید سخنان خویش در پشت تریبون مجلس،آقای حاج زارعی را خطاب قرار دادند تا نماینده‌ی مردم بویراحمد و دنا با تکان دادن سر و بالا بردن دستشان از مقامات مسئولیت‌ناپذیر خطوط هوایی کشور دفاع کنند تا روند استیضاح وارد فاز دیگری بشود…
حال جناب صالحی صادقانه می‌خواهم به این سوال پاسخ بدهید. آیا اکثریت قریب به اتفاق مردم بویراحمد و دنا خواستار استیضاح وزیر راه و شهرسازی درآن برهه نبودند؟
آیا آقای حاج زارعی به عنوان نماینده منتخب این مردم نمی بایست از مطالبه‌ی به حق آنها دفاعی تمام عیار می‌کردند؟
اما باید بگویم آقای زارعی در بزرگترین امتحان خودش، برای پاسخ به مطالبه‌ی مردم بویراحمد و دنا ناکام ماندند گویی که انگار ایشان به جای وکیل مردم وکیل الدوله بودند… به نظر شما آیا آقای حاج زارعی نمی‌بایست صدای رسای مادری داغدار و پدری فرزند از دست داده می‌شدند که فقط یک مطالبه داشتند که چرا با بی‌مسئولیتی یک عده عزیزانشان را از دست دادند… چرا آقای حاج زارعی صدای رسای مطالبه‌گری این مردم نشدند تا دیگر مسئولان عبرتی بگیرند و دیگر شاهد آن فجایع نباشیم؟؟؟؟
نماینده‌ی محترم ما با پیگیر نبودنشان و با شبهه سکوتشان به راحتی از مطالبه‌ی ما گذشتند مانند آب خوردن و شاید راحت‌تر از آن …
پس آقای صالحی عزیز خواهشمندیم دیگر شعار ندهید که آقای حاج زارعی تمام وقتش را صرف مطالبه‌ی مردمش می‌کند.

درود به روان پاک تمامی قربانیان حادثه‌ی سقوط هواپیمای مسافربری آسمان یاسوج-تهران در ارتفاعات دنا

فرستنده:شهروند

پایگاه اطلاع رسانی صبح دنا به لحاظ حفظ سیاست های کاری خود مطالب ارسالی از طرف مخاطبین عزیز را در سایت درج میکند و بدیهی است محتوای مطالب مذکور را مستقلا نه تایید و نه رد میکند.